Kacat órából fényképtartó

Szeretek kidobásra ítélt, használhatatlan és ráadásul ronda tárgyakból valami szebbet, szívemnek kedveset varázsolni.
 
Ez most ilyen.
 
 

Miközben Magyarországon az augusztus 20.-ai tüzijáték fényeivel együtt lassan elenyészik a nyár, itt olaszban még dúl  a holiday.
Ovi, suli csak szeptember közepén kezdődnek majd majd.
Végre mi is vakációzni indulunk! Éljen!

Addig is egy pár évvel ezelőtti nyaralás emlékét idéző fotóval alakítottam át ezt a csuddddálatos darabot. ( Miért csak az első gyerek első életévében nyomtatjuk ki a fotókat?!)

Rokonok leselejtezték ezt  a két – egyenlőre jobb sorsukra váró- komódot. Bónusz nyereményként adtak hozzá néhány lepukkant képkeretet és 3-4  szigorúan működésképtelen de annál rondább vekkert. Igen-igen ott van Ő is a háttérben,  gyöngyházbevonatán megcsillan a napfény.
ócska óra
csudddálatos óra

A havasi gyopárka valamiféle hegyi eredetre utal, a formája viszont engem egy nagy halra  és a tengerre emlékeztetett.

Gyopár és gyöngyháztalanítottam.

A “talapzatot” leragasztóztam és megforgattam kicsit a homokozóban. Az alapot lefestettem, az óramű helyére pedig bekerült a kisfiam tengerparti portréja.
20160803_140936
Melyik Nagyi ne örülne egy ilyennek?!

Salva

Salva

Vélemény, hozzászólás?

