Kerti asztalka megmentése

Őszi hintázás

 

 

 

 

 

 

 

Egy  beszakadt tetejű, használhatatlanná vált műanyag asztalka kapott új esélyt.

A férjem szüleinek kávézója volt mielőtt nyugdíjba mentek.Így aztán a mai napig van jópár, immár lerongyolódott de még használható műanyag szék, asztal a házunk táján.

Nagyon szeretünk kint enni, grillezni, vendégeket látni, úgyhogy ezek igencsak jól jönnek nagy létszám esetén.

Ennek a kis műanyag asztalkának beszakadt a teteje s így használhatatlanná vált. A jóidő közeledtével nekiálltam  a felújításának. img_0264

A beszakadt lapot körberajzolva kivágtam a megfelelő kört ebből a leppukkant falapból.img_0263

A lábakat, amik fémből vannak rozsdafogóval kezeltem, majd lefestettem feketére.  img_0265

Lecsiszoltam és beleillesztettem a kivágott deszkát.img_0266

A műanyag karima fehér, a falap türkíz festéket kapott. Ezzel a színnel festettem a “zoknikat” is.

img_4931
Felirat megadása

P.S. Van ennek az asztalkának egy testvére, ami ócska és kopott ugyan, de még használható. Szerintetek melyiket használja apósom a műhelyben pakolónak és melyiket tette házuk elé kiülőnek?! Perszehogypersze. Hah, a meg nem értett “művészek” sorsa!

Köszönöm,ha megosztod!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

